sanitek

محل تبلیغ شما تهران گراف


پرطرفدارترین صنایع دستی ایران چیست؟

ا

صنایع دستی یکی از موارد مهمی است که در بخش صادرات یک کشور نیز می تواند تاثیرگذار باشد. ایران با تمدنی ریشه دار و کهن دارای صنایع دستی خاصی است که برای کشورهای مختلف جذاب است و از این لحاظ می تواند برای کشور ارز آوری داشته باشد. از این حیث دانستن صنایع دستی پرطرفدار صادراتی می تواند برای سرمایه گذاری و توجه بیشتر منطقی باشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 43

تاریخ انتشار: دو شنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 17:11
ادامه مطلب
نظر

وظیفه سفارت چیست؟

ا

یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 30

تاریخ انتشار: دو شنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 17:8
ادامه مطلب
نظر

هنرهای تجسمی چیست

ا

هنرهای تجسمی

هنرهای تجسمی، Visual Arts یا هنرهای بصری
به گروهی از هنرها که حس بینایی را تحریک می کنند اطلاق می شود.

قابلیت تجسم ، شکل پذیری و دیده شدن، خصوصیت بارز هنرهای تجسمی است.

نقاشی، معماری، گرافیک، طراحی، پیکرتراشی و مجسمه سازی، هنرهای تزیینی و هنرهای دستی را می توان در زمره هنرهای تجسمی قرار داد. تا قبل از قرن 19 میلادی، هنرمندانی که در این رشته ها مهارت داشتند را به عنوان هنرمند تجسمی می شناختند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 25

تاریخ انتشار: شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 12:14
ادامه مطلب
نظر

نرم افزار حسابداری اندروید چه ویژگی دارد؟

ا

 

نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد. 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 32

تاریخ انتشار: شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 12:13
ادامه مطلب
نظر

انواع هنر و شاخه های آن

ا

انواع هنر و شاخه های آن به چند دسته تقسیم می شوند:

هنر

هنرهای سنتی - هنرهای تجسمی – گرافیک – سینما - کارشناسی فرش - مرمت و احیای بنا های تاریخی - مرمت آثار تاریخی - مجسمه سازی - موزه داری – نمایش – نقاشی - نوازندگی - صنایع دستی - طراحی پارچه - طراحی صنعتی - تولید سیما - راهنمای موزه ها

تقسیم‌بندی‌های هنر متنوع است؛ یکی از آن‌ها در حالت کلی آثار هنری را به دو دستهٔ هنرهای زیبا و هنرهای کاربردی تقسیم می‌کند:




می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 75

تاریخ انتشار: شنبه 4 خرداد 1398 ساعت: 1:22
ادامه مطلب
نظر

مرسدس بنز C-Class و تعمیر آن

ا

مرسدس بنز C-Class در سال 2019 پیشرفت های تکنولوژیکی بی شماری را در سبک و سیستم گویا خود دارد . سبک جدید بدن این مدل  بدنه پایین تر، گزینه های چرخ و روشنایی همه ی LED ها، شکل ظریف آن را برجسته می کند. کابین تحسین شده ابعاد جدیدی از لذت را به ارمغان می آورد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 64

تاریخ انتشار: شنبه 4 خرداد 1398 ساعت: 1:21
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((sanitek)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف