sanitek

محل تبلیغ شما تهران گراف


آشنایی با هنر خاتم کاری

ا

هنر خاتم کاری یکی از هنر‌های دستی و از هنر‌های ظریف ایرانی با سابقه‌ای دیرینه است. خاتم ترکیبی از چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت (سه، پنج، شش، هفت، هشت یا ده ضلعی) است که با استفاده از مواد اولیه گوناگون در رنگ‌های مختلف ساخته می‌شود.
آشنایی با هنر خاتم کاری - رحل قرآن خاتم کاری شده
ستاره | سرویس فرهنگ و هنر - صنایع دستی ایران گنجینه‌ای با ارزش از تمدن، فرهنگ و هنر ایرانیان است که ذوق و هنر یک ایرانی را نشان می‌دهد. یکی از این هنر‌ها، هنر خاتم کاری است که در ادامه به معرفی این هنر و تاریخچه‌ای از آن می‌پردازیم.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 17

تاریخ انتشار: پنج شنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 15:24
ادامه مطلب
نظر

آشنایی با منبت کاری

ا


 

منبت کاری با چوب یکی از ظریف ترین صنایع دستی است که تلفیقی از هنر و حوصله هنرمندانی است که با مواد اولیه ی ارزان و ساده، محصولاتی با ارزش خلق می کنند، هنرمندانی که با چند قلم و اسکنه ای فلزی ذهنیات خود را با خطوط کوفی، نقوش اسلیمی، ختایی و گل و مرغ و ... روی چوب کنده کاری می کنند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 17

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 20:10
ادامه مطلب
نظر

اقامت ترکیه

ا

590821217-1.jpg

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

همسایگی این دو کشور ، موجب نزدیکی فرهنگها و اقلیم ها به یکدیگر شده است.  

ترکیه ششمین مقصد گردشگری جهان محسوب میشود اقتصاد این کشور روز بروز در حال رشد است و همچنین دانشگاههای این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.




می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 30

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:58
ادامه مطلب
نظر

باربيکيو چيست ؟ انواع باربيکيو

ا

sh-30.jpg

 

باربيکيو چيست ؟ به طور کلي باربيکيو ( BBQ ، Brbecue ، Barbeque يا Bar-B-Q ) از روش هاي پخت است که از قرار دارن مواد غذايي ( عمدتا گوشت بر روي حرارت يا آتش ) معمولا در فضاي باز ايجاد مي شود .

در روش باربيکيو از زغال ، چوب ، اجاق گاز برقي و گازي به عنوان منبع تامين حرارت استفاده مي شود .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 62

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:58
ادامه مطلب
نظر

اجاره آپارتمان مبله در تهران

ا

aparteman-22.jpg

 

 

اجاره آپارتمان مبله روزانه ،اجاره آپارتمان مبله در تهران با بهتريت قيمت امکانات رفاهي کامل با امنيت بالا، در سراسر تهران

اجاره آپارتمان و سوئيت هاي مبله با سالها تجربه در زمينه اجاره آپارتمان مبله در تهران با مبله غرب

اجاره آپارتمان مبله لوکس در تهران و شيک و مبله براي کوتاه مدت و يا بلند مدت ؛ اجاره آپارتمان مبله در هر نقطه از تهران که بخواهيد .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 22

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:57
ادامه مطلب
نظر

تور کیش و بلیط کیش

ا

کيش يکي از اصلي ترين مقاصد گردشگري براي مسافران داخلي در کشور ماست . روزانه بيش از چندين پرواز از شهرهاي مختلف کشورمان راهي جزيره کيش ميشوند و هزاران نفر اقدام به تهيه بليط کيش براي بازديد از اين جزيره زيبا مينمايند . 

 

اما چرا اين جزيره انقدر طرفدار دارد و اين تعداد مسافر براي تهيه بليط کيش از شهرهاي مختلف کشور اقدام مينمايند . پاسخ اين پرسش را ميتوان در زيباييهاي طبيعي و بکر اين جزيره جستجو کرد . 

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 19

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:54
ادامه مطلب
نظر

سئو ، بهینه سازی سایت

ا

سئو و بهينه سازي سايت

سئوهاما

سئو ، اکثر ترافيک وب سايت توسط موتورهاي جستجو گوگل، بينگ و ياهو به سايت ها هدايت مي شود. اگر چه شبکه هاي اجتماعي هم ميتوانند ترافيک براي سايت شما ايجاد کنند، ولي موتورهاي جستجو، روش اصلي براي هدايت ترافيک براي اکثر کاربران اينترنت هستند. سئو يکي از موثرترين روش ها براي ديده شدن در موتورهاي جستجو است. اين درست است که آيا سايت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و يا هر چيز ديگري را فراهم مي کند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 25

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:53
ادامه مطلب
نظر

صنايع دستي هنر هاي باستاني ايران

ا

يکي از سنتهاي ايران باستان، صنايع دستي است که در فرهنگ ملت حفظ شده و از نسلي به نسل بعدي منتقل مي شود. امروزه محصولات دست ساز به شدت در خارج از ايران به عنوان هنر منحصر به فرد شناخته مي شود. انواع محبوب صنايع دستي ايران شاهکارهاي واقعي هستند و هر يک از آنها تاريخ خود را دارد.

 

صنايع دستي در ايران: قلم زني

galyamzani

 

مهر و موم بر روي فلز در ايران باستان بيش از 4000 سال پيش ايجاد شده است. براي قلم زني ، اساتيد در اصل از مس استفاده مي کردند، اما در حال حاضر از مواد گرانقيمت مانند طلا و نقره استفاده مي شود. نقاشي ها بسيار منحصر به فرد و پيچيده هستند که در حقيقت قيمت محصول به واسطه کار خود به جاي مواد گرانشي تشکيل شده است. کارشناسي ارشد از الگوهاي سنتي، پرندگان، حيوانات، طبيعت، حوادث تاريخي، طرح هاي آثار معروف و تم هاي ديگر براي دکوراسيون استفاده مي کند. هر دو طراحي خود و انگيزه به تخيل و مهارت استاد بستگي دارد.

 

فرايند رسم يک تصوير بسيار پيچيده است و با پوشش يک سطح فلز با محلول رزين و گچ آغاز مي شود. با استفاده از يک ابزار خاص، کارشناسي ارشد الگوي را اجرا مي کند، پس از آن راه حل پيش از کاربرد، از بين مي رود، سطح با زغال سنگ و جلا مالش مي شود. پس از پرداخت، تصوير درخشان است.

 

صنايع دستي در ايران: گليم تکه دوزي 

git-011--2.jpg

گليم هاي عشايري و دستبافت که در سايز ها و طرح هاي مختلف بصورت بافت داري توليد شده اند ، به کارگاه قاليشويي براي ضدعفوني و تثبيت رنگ ارسال شده و پس از شستشو به کارگاه تکه دوزي منتقل مي شوند . در کارگاه گليم ها در سايز ها و ابعاد کوچکتر با الگوي مشخص برش خورده و لبه دوزي مي شوند ، و در انتها بعد از کنار هم قرار دادن تکه هاي کوچکتر ; گليم در ابعاد و طرح هاي دلخواه دوخته شده و توسط پارچه لايي چسبي اطو مي شود و مجددا لبه دوزي و آماده مصرف مي گردد .

 

 

صنايع دستي در ايران فيروزه کوبي

 

firuzekub

 

فيروزه کوبي يک نوع نسبتا جديد از صنايع دستي است، اما با يک داستان ديگر مرتبط است. کلمه "فيروز" به معني سنگ خوشبختي است و به عنوان "فيروزه اي" ترجمه مي شود. ايران مقام بهترين فيروزه ي محسوب مي شود. با توجه به افسانه ها، فيروزه استخوان کساني است که از عشق مي ميرند. سنگ خود را به عنوان يک نماد عشق و اشتياق احترام مي گذارد. سنگ در ايران گران تر از ساير کشورها است، اما فيروزه ي ايران با کيفيت عالي است.

 

فيروزه کوبي به مدت صد سال موفق به تبديل شدن به محبوب ترين صنايع دستي و کارت کسب و کار کشور است. بهترين اساتيد، آيتم هاي منحصر به فرد را با اصطلاح کوب در اصفهان ايجاد مي کنند. در بازار اصفهان، شما مي توانيد زيباترين اقلام مانند گلدان، صفحات، سيني و طلا و جواهرات فيروزه اي را پيدا کنيد. به عنوان يک ماده مس، نقره، برنز، نيکل و کاپوچينک براي تکامل فيروزه و زيبايي بخضيدن به اقلام فيروزه استفاده مي شود.

 

صنايع دستي در ايران: ميناکاري

 

minakari

 

ميناکاري يکي از قديمي ترين هنرهاي کاربردي مينا رنگي بر روي يک محصول فلزي است. سنت ميناکاري بخشي از فرهنگ ايران باستاني بيش از 5000 سال پيش بود و تا به امروز با لوکس آن آشناست. شما مي توانيد در مورد تاريخ ميناکاري و روند استفاده از مينا بيشتر بدانيد.

 

صنايع دستي در ايران: خاتم کاري

 

 

 

طرح هاي روي چوب به عنوان خاتم کاري قديمي و منحصر به فرد است. خاتم در عصر صفوي محبوبيت خود را به دست آورد و تا به امروز ايران به عنوان يکي از بهترين توليد کنندگان در خاتم کاري محسوب مي شود. در ساير کشورهاي شرقي، مراکز توليد چوب موزاييک نيز يافت مي شوند.

 

خاتم کاري براي تزئين قطعات داخلي چوبي مانند پنجره ها، درها، ميزها و صندلي ها، گلدان ها، قاب عکس ها و ساير قطعات داخلي استفاده مي شود.

منبع : نيکان تجارت هاشمي 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:51
ادامه مطلب
نظر

انواع آبنما

ا

 انواع آبنما

آبنما امروزه به عنوان يک ايده و طرح براي دکور و يا ديزايين و حتي زيبا سازي محيط استفاده مي شود و بسه به نوع مخاطب ، محل نصب و زمان کار آبنماها تنوع محصول دارند .

که اين تنوع محصولات و مدل ها شامل :

  • آبنما ميداني

می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 35

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:50
ادامه مطلب
نظر

معرفی سه برند معروف از شرکت های تولید کننده برتر در زمینه شیرآلات صنعتی و تاسیسات

ا

ايده آل صنعت

لوله ، اتصالات ، فلنج 

ايده آل صنعت

کيزايران

کارخانه توليدات صنعتي کيز ايران که عنوان اولين توليد کننده شير فلکه هاي کشويي برنجي در ايران را به خود اختصاص داده است ، در زمينه هاي توليد شير آلات ساختماني و صنعتي ، تاسيساتي و آتش نشاني فعال است که در سال 1363 در اين بنيان گاري شده است.

کيز ايران با توليد شيرآلات مختلف و متنوع و در سايز بندي هاي بسيار دقيق و متعدد مي کوشد تا در آينده شير آلات جديدي را به عرضه برساند .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 30

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:49
ادامه مطلب
نظر

لوله برق چیست؟

ا
پترو صنعت آنارام

پترو صنعت آنارام 

لوله برق چيست؟ لوله برق را مي توان به عنوان يک پوشاننده سيم هاي هادي برق، که جريان برق با ولتاژهاي متفاوت از آن عبور مي کنند، تعريف کرد. اين وسيله از آسيب ديدن هادي جريان برق و همچنين حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سيم هاي برق مي باشد. لوله هاي برق در ساختمان هاي تجاري، مسکوني، ورزشي و کارخانه ها و شرکتها و تمام سازه هايي که داراي سيم برق هستند کاربرد دارد .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:48
ادامه مطلب
نظر

نرم افزارحسابداري مناسب محاسبه عيدي کارمندان سال 98

ا

 

نرم افزار حسابداري يک برنامه کامپيوتري است که مانند ديگر نرم افزار ها ويژگي هايي دارد، که از اين ويژگي ها ميتوان به مديريت معاملات ، حساب کردن دقيق و منظم  تمامي خرج کرد ها و درآمدها، تهيه گزارش فصلي دقيق از حساب ها، بدست اوردن قيمت اصلي و يا بهاي تمام شده کالا براي کارفرمايان و افراد عادي اشاره کرد. تمام نرم افزار حسابداري  قابليت هاي خاص و يا حتي منحصر بفردي دارند که نرم افزارهاي  ديگر قادر به انجام همچنين عملياتي نباشند.
 اکثر مديران و کارمندان ، مشکل حساب کردن دقيق ماليات وارده را دارند و پيچيدگي اين مسئله مشکل ساز است و يا حتي اگر نياز به گزارش سريع از مالي شرکت يا کسب  کار خود را بخواهند نميتواند بدست اورند اما نرم افزار هاي سابداري اين مشکل را حل کرده اند.
نرم افزار حسابداري امکان اين که يک کارمند حسابدار در وقت کمتري بازده بيشتري نشان دهد را دراختيار شما ميگذارد و از هزينه هاي کلي يک مجموعه کم ميکند.
 نرم افزار حسابداري برنامه اي است که براي حسابرسي مالي هرصنف جداگانه طراحي ميشود

می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 39

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:48
ادامه مطلب
نظر

مشاور آتش نشاني براي پايان کار ساختمان

ا
 شركت مشاور آتشنشاني، به شركت هايي كه داراي اطلاعات بروز از سيستم هاي آتش نشاني ( سيستم اعلام و اطفاء حريق ) ، تجربه و سوابق گسترده در زمينه اجراي صحيح سيستم آتش نشاني باشند اتخاذ مي گردد. اين شركت ها از نظر سازمان آتش نشاني، مورد تاييد بوده و در ليست شركت هاي مورد تاييد سازمان اتش نشاني قيد مي گردند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 37

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:47
ادامه مطلب
نظر

دستگاه ها و سيستم هاي امنيتي و ساعت حضور و غياب

ا

ساعت حضور و غياب يا سيستم هاي ثبت حضور و غياب سيستم هاي طراحي شده براي ثبت ورود وو خروج کارمندان و يا افراد يک مجموعه به کار ميرود، ساعت هاي حضور و غياب تنها براي شرکت ها بکار نميرود بلکه در مجموعه ها و صنف هاي مختلف مانند باشگاه ها ، دانشگاه ها، مدارس هم بکار ميرود.دليل اصلي استفاده از دستگاه هاي حضور و غياب محاسبه و ثبت دقيق حضور کارمندان در محيط کار است و انواع ديگر اين دستگاه ها براي مکان هاي عمومي يا حتي پارکينگ ها استفاده ميشود که نرم افزار هاي متفاوتي دارند براي کاربرد هاي متفاوت مثلا نرم افزار پارکينگ، نرم افزار ورود و خروج پارکينگ ، نرم افزار باشگاهي و ...

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 42

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:46
ادامه مطلب
نظر

زندگی در گرگان ، آشنایی با گرگان

ا

 

 %D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

شهر گرگان مرکز استان گلستان است که در شمال شرقي ايران واقع شده است. اقليم طبيعي استان گلستان بسيار متنوع است و کوه، جنگل، دريا و خليج، تالاب، جلگه، دشت و بيابان را شامل ميشود.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:46
ادامه مطلب
نظر

ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین

ا

Royal-jelly.jpg

ژل رويال چيست ؟ خواص ژل رويال يا شاه انگبين ، يکي از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسيله ي غدد مغذي زنبوران کارگر در روز هاي اوليه ي زندگي ترشح مي شود ، بدين ترتيب که زنبوران عسل کارگر بين سن پنج تا دوازده روزگي مي توانند ژل رويال ترشح کنند .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 35

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:43
ادامه مطلب
نظر

(JAM Empire Trading (JET

ا

JAM Empire Trading (JET) is an Iran polymer Manufacturer, Iran polymer supplier and Iran polymer exporter which is able to supply all grades of polymers. 

For instance, JAM Empire Trading (JET) is a brilliant Iran Polypropylene PP ManufacturerIran Polypropylene PP Supplier and Iran Polypropylene PP Exporter. Having a plethora of applications in several industries, Polypropylene is a very highdemanding product. What’s more, JAM Empire Trading (JET) is also a prominent Iran Polypropylene PP Random Copolymers Manufacturer, Iran Polypropylene PP Random Copolymers Supplier and Iran Polypropylene PP Random Copolymers Exporter.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 38

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:42
ادامه مطلب
نظر

مد در تابستان 98

ا

اکسسوري چيست؟

 
 
اکسسوري را مي توان شامل کيف، ساعت، جواهرات، عينک، کمربند، شال و روسري دانست. اکسسوري ها نقش تزييني دارند که به دو دسته زنانه  و مردانه تقسيم بندي مي شوند. هر فصلي اکسسوري هاي مربوط به خود را دارد که تاثير آن در جذابيت استايل و تيپ شما بسيار عاليست. 

می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 42

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:42
ادامه مطلب
نظر

فروش کانکس

ا

امروزه صنعت کانکس و خانه هاي پيش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفايي است . اين صنعت در کشور ايران از دهه ي 40 شمسي با ورود کيوسک هاي مطبوعاتي به مردم ايران معرفي شده و در آن زمان اين سازه ها را بطور کامل فلزي ساخته و مانند يک قوطي بزرگ فلزي طراحي و توليد مي کردند و از هيچ گونه امکانات رفاهي در ساخت آن ها بهره برده نمي شد .
سال ها طول کشيد اين سازه ها دچار تحول و رشد شدند و اين اتفاق از اواخر دهه ي 60 در اين سازه ها شروع شد و به عايق هاي حرارتي در بدنه ي آن ها توجه شده و از عايق حرارتي پلاستوفوم بهره برده شد . 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 35

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:41
ادامه مطلب
نظر

محافظ موبايل و تبلت را با راهنماي خريد برچسب تهيه نماييد.

ا

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بيشتر شرکت هاي توليد کننده گوشي و تبلت از شيشه هاي گوريلاگلس استفاده مي کنند، با اين وجود باز هم به برچسب نياز دارند. اين محافظ ها براي لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب هاي جديدي که در بازار موجود هستند، قابليت ضدخش دارند و تا مدتها کيفيت و شفافيت اوليه را حفظ مي کنند. هر چند بسياري تصور مي کنند هر چه قيمت محصول بالاتر رود، کيفيت آن به همان اندازه افزايش مي يابد. که اين تصور درستي نيست اما بسياري از جانبي فروشي ها ميتوانند با خريد عمده گلس و فروش آن به همان قيمت عمده هم از قيمت خوب و کيفت مناسب بهره مند شوند و به ديگران هم اين خدمات را ارائه دهند . بهتر است براي تهيه يک برچسب محافظ موبايل و تبلت تا انتهاي مطلب با ما باشيد.

 

محافظ‌هاي صفحه نمايش موبايل و تبلت به چند نوع تقسيم مي شوند؟

 

q-Tempered-Glass-Screen-Protector-0011.jpg

 

محافظ هاي معمولي براي تبلت و گوشي همراه

اين نوع برچسب هاي محافظ موبايل و تبلت به دو نوع براق و مات تقسيم مي شوند که ضخامت آنها با هم متفاوت است. اين برچسب ها مي توانند از صفحه نمايش گوشي و تبلت در برابر خش محافظت کنند. جنس آنها از سيليکون است و بر روي حالت لمسي صفحه نمايش تاثير مي‌گذارند و ممکن است باعث دير عمل کردن گوشي يا تبلت شوند. برچسب هاي معمولي براق اثر انگشت را جذب مي کنند که مدام بايد صفحه نمايش را با دستمال پاک کنيد.

 

محافظ‌هاي ضد تشعشع و بازتاب نور

اين نوع محافظ ها مات هستند و از درخشش صفحه نمايش گوشي در برابر نور آفتاب جلوگيري مي کنند. کار با آنها راحت است و با برندهايي مانند بوف، هوکو موشي، ريمکس و … در بازار موجود هستند. قيمت آنها با توجه به نوع و اندازه صفحه نمايش گوشي متفاوت است. البته نسبت به برچسب محافظ موبايل و تبلت معمولي گرانتر هستند.

 

محافظ‌هاي ضداثر انگشت

يکي ديگر از انواع برچسب محافظ موبايل و تبلت خاصيت ضد اثر انگشت دارند که ديگر به دستمال نياز نداريد. اين نوع برچسب ها ضدخش و مات هستند و در عين حال در مقابل تشعشع نور مقاومند. از ديگر ويژگي هاي محافظ هاي ضداثر انگشت مي توان به ظاهر زيباي آنها اشاره کرد.

 

برچسب محافظ موبايل و تبلت ضدآب

يکي از گرانترين برچسب محافظ موبايل و تبلت با خاصيت ضدآب در بازار موجود است که البته اين ويژگي تنها در حد تبليغات است و نمي توان به طور کامل به آنها اعتماد کرد. در واقع اين نوع برچسب ها خاصيت ضدآب ندارند و به همين دليل بسياري از کاربران دچار اشتباه مي شوند. بابت آن هزينه بالايي پرداخت مي کنند در حال ممکن است براي تبلت يا گوشي آن هم مشکل ايجاد شود. زيرا با تصور ضد آب بودن اين برچسب‌ها دقت چنداني در خصوص ريختن آب روي صفحه نمايش دقت نمي کنند ولي طرفداران خودش را دارد و بسياري از افراد هم خريد ميکنند شما ميتوانيد براي تهيه اين گلس هاي ضد آب با قيمت مناسب به مراکز جانبي فروشي هايي که فروش عمده گلس و يا خريد گلس عمده انجام ميدهند مراجه کنيد .

 

برچسب محافظ موبايل و تبلت ضدضربه

سازندگان اين نوع برچسب ها ادعا مي کنند که در برابر شکستگي صفحه نمايش کاملا مقاوم هستند و قيمت بالايي دارند که اين امکانات را هم به طور کامل ندارند اما اين گلس ها طرفدار زيادي دارند البته بايد ذکر شود که با خريد گارد و گلس عمده ميتوان حجم بسياري از فزايش قيمت را کم کرد چون قيمت عمده اين لوارم جانبي از تکي آن ها کمتر است و به همين سبب افراد ميتوانند از شعبات لوازم جانبي فروشي ها گلس مورد نظر خود را با قيمت اصلي و کيفيت بلا تهيه کنند . اما بايد گفت که هيچ برچسبي نمي تواند از صفحه نمايش در برابر ضربات سنگين جلوگيري کند. اگر گوشي يا تبلت در زير يک جسم سنگين وزن قرار بگيرد، برچسب توانايي محافظت از آن را ندارد. پس زمان خريد به اين موارد توجه داشته باشيد.

 

نکته:شيوه چسباندن محافظ موبايل و تبلت

 

 

 

منبع : پخش عمده گلس 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 49

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:40
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((sanitek)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف