sanitek

محل تبلیغ شما تهران گراف


آشنایی با دوربین 360 درجه

ا

پیشرفت تکنولوژی امروزه به وضوح در آپشن‌هایی که به بازار وارد می‌شوند، قابل مشاهده است. یکی از آپشن‌های پر طرفداری که از تکنولوژی دوربین‌های کمکی بهره می‌گیرد و رانندگی را آسان می‌کند، دوربین 360 درجه است. این دوربین‌ بر روی اکثر خودروها قابل نصب است. ما در این مقاله به بررسی عملکرد دوربین 360 درجه نیسان جوک پرداخته‌ایم؛ لذا اگر قصد خرید و نصب این محصول را دارید با ما همراه باشید. دوربین 360 درجه نیسان جوک از طریق فروشگاه اینترنتی گندم کار دی وی دی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول می‌توانید با واحد پشتیبانی فروش ما از طریق شماره تماس‌های موجود در این صفحه، در ارتباط باشید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 26

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 فروردين 1399 ساعت: 12:14
ادامه مطلب
نظر

اقامت ترکیه

ا

اقامت ترکیه

این روزها وقتی کلمه‌ی اقامت ترکیه را سرچ میکنید صفحات متعددی باز میشود که وارد هرکدام بشویم توضیحات مفصلی در مورد نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی ترکیه به ایران را میتوانیم مشاهده کنیم.

توضیحات کاملی که به ما کمک میکند تا درک عمیقتری از کشوری که قصد مهاجرت و زندگی در آن را داریم بدست بیاوریم.

با توجه به تعدد این مطالب در سایتهای مختلف من از این مورد میگذرم . و سعی میکنم بحثهای دیگری را باز کنم.

من به عنوان مشاور در زمینه ی مهاجرت به ترکیه روزانه با کیس های مختلفی روبرو میشوم.

کسانیکه به هر دلیلی تلاش میکنند اقامت ترکیه را دریافت کنند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 20

تاریخ انتشار: دو شنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 17:50
ادامه مطلب
نظر

پرستاری سالمندان

ا

مراقبت از سالمند بیمار به طور صحیح

سالمندان از لحاظ ناتوانی و ضعف بدنی مثل کودکان نیاز به مراقبت دارند اما با این تفاوت که هرگز نباید با آن‌ها طوری رفتار کرد که کرامت‌شان نادیده گرفته شود. ارتباط با سالمند و حفظ شان او در کنار ارائه مراقبت‌های مورد نیازش کار مهمی است. چنان‌چه برای مراقبت از سالمند بیمار نیاز به استخدام پرستار دارید، مرکز پرستاری در منزل خورشید با کادری مجرب می‌تواند به شما در این امر کمک کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 18

تاریخ انتشار: پنج شنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 10:42
ادامه مطلب
نظر

بهترین عطر زنانه باکلاس روز دنیا را معرفی می کنیم

ا

بهترین عطر زنانه باکلاس روز دنیا را معرفی می کنیم

 

با استفاده از آن همه نگاه ها به شما خیره می شود. احساس اعتماد به نفس و امنیت در شما تداعی می شود. حس خوبی که با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست. این ها ویژگی های بهترین ادکلن زنانه هستند.

آیا دوست دارید برخی از بهترین ادکلن های زنانه را بشناسید؟ با ما همراه باشید.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 62

تاریخ انتشار: یک شنبه 13 بهمن 1398 ساعت: 17:21
ادامه مطلب
نظر

چاپ بنر لمپوست

ا

همه چیز درمورد چاپ بنر لمپوست: تبلیغات را می‌توان نیاز اصلی هر کسب و کاری برای بقا و پیشرفت در میدان رقابت دانست. امروزه روش‌های تبلیغاتی بسیار گسترده‌ای وجود دارند که صاحبان کسب و کارهای مختلف بنا به نوع حرفه، محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهند، حیطه‌ی کاری و… روش مناسب تبلیغاتی که در معرفی برند، افزایش فروش یا ارائه‌ی خدمات بهتر موثر باشد را انتخاب می‌کنند. روش‌های تبلیغاتی متنوع هستند و در میان این روش‌ها می‌توان به چاپ بنر، چاپ بروشور، چاپ و پخش تراکت، تابلوسازی، رادیو و تلویزیون، تبلیغات در سایت‌ها، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات سمپلینگ، تبلیغات چریکی، دیجیتال مارکتینگ و… اشاره کرد. یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی که این روزها در سطح شهر بسیار شاهد آن هستیم و گسترده شده، استفاده از بنر لمپوست است. برای استفاده از این بنر نیاز است یک طرح، پیام یا تصویر را برای چاپ بنر لمپوست آماده کنید که بتواند پیام تبلیغاتی موردنظرتان را به مخاطب برساند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 61

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 14:28
ادامه مطلب
نظر

لوازم یدکی تراکتور

ا

تراکتور یک واژه انگلیسی به معنای کشنده می باشد که از ریشه tratiox گرفته شده است. از این تجهیزات به منظور کشیدن سایر وسایل که نیاز به قدرت بالایی دارند، استفاده می شود. کاربرد عمده این تجهیزات در حیطه فعالیت های کشاورزی می باشد. تراکتورها بنابر کارکردشان، در انواع متفاوتی مانند تراکتورهای صنعتی، تراکتورهای راهسازی، تراکتورهای کشاورزی و غیره می باشند. تراکتورها نیز مانند هر تجهیزاتی بر اثر استفاده و گذشت زمان دچار استهلاک و خرابی شده و برای فعالیت دوباره، نیازمند تعمیر یا تعویض قطعات می باشند. لوازم یدکی تراکتورها بر همین اساس توسط شرکت سازنده تراکتور و یا سایر شرکت های وابسته ساخته و عرضه می شوند. تعمیر و نگهداری دوره ای تراکتورها نقش بسزایی در عمر مفید این ماشین آلات خواهند داشت و تعمیر به موقع و تعویض قطعات، عمر مفید آنها را قطعا افزایش خواهد داد.




می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 34

تاریخ انتشار: دو شنبه 2 دی 1398 ساعت: 9:31
ادامه مطلب
نظر

معرفی تلویزیون های سامسونگ سری جدید NU8000

ا

معرفی تلویزیون های سامسونگ سری جدید NU8000

از تلویزیون های پرفروش در بازار می توان به تلویزیون های سامسونگ اشاره کرد که قابلیت QLED هم در آنها وجود دارد. با این حال در حال حاضر تلویزیون های مدل NU8000 که برخی 55 اینچی و بعضی دیگر 75 و 85 اینچی هستند، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. از ویژگی های بسیار خوب این سری از تلویزیون های سامaسونگ می توان به وضوح تصویر و البته رنگ ها اشاره کرد. گفتنی است که  تلویزیون سامسونگ سایز 55 اینچ و حتی اندازه های بزرگتر از بهترین های سری NU8000 هستند که البته لبه های نازک مشکی تلویزیون در قسمت های انتهای به نقره ای مبدل شده است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 46

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 آذر 1398 ساعت: 13:28
ادامه مطلب
نظر

آموزش حسابداری بازار کار از صفر تا صد

ا

آموزش حسابداری رایگان :

آموزش حسابداری نیاز با استفاده از اساتید و مدیران مالی با سابقه و عضو هیئت علمی دانشگاه مانند دکتر ساسان مهرانی ، اقدام به تولید محتوای آموزشی با کیفیت و صحیح طبق آخرین استانداردهای حسابداری و منطبق با بازار کار نموده‌ تا با خیال آسوده و بصورت گام به گام ، حسابداری را از سطح مبتدی تا حرفه ای بیاموزید و از آن در محیط کار واقعی به عنوان یک مرجع قابل اطمینان استفاده کنید . 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 84

تاریخ انتشار: یک شنبه 12 آبان 1398 ساعت: 8:17
ادامه مطلب
نظر

خرید تردمیل و تنوع آن

ا

تردمیل و دوچرخه ثابت با مناسب ترین قیمت
تردمیل و دوچرخه ثابت وسایل هستند که با توجه به زندگی روزانه و کار نشسته ای که امروز برای همه ی ما اتفاق می افتد و همچنین آلودگی هوا ، فضای سبز محدود و همچنین وقت کم برای ورزش ، تردمیل در انواع مختلف برای دویدن و ورزش بسیار عالی می باشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 33

تاریخ انتشار: دو شنبه 29 مهر 1398 ساعت: 9:11
ادامه مطلب
نظر

چگونه پولدار شویم

ا

چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.

ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!

چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.

دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 32

تاریخ انتشار: پنج شنبه 25 مهر 1398 ساعت: 11:5
ادامه مطلب
نظر

کاربردقانون جذب چیست

ا

در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.

از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌ پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.  

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 69

تاریخ انتشار: چهار شنبه 24 مهر 1398 ساعت: 12:31
ادامه مطلب
نظر

بهترین ست ورزشی

ا

بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.
از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .
لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 29

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 مهر 1398 ساعت: 9:4
ادامه مطلب
نظر

قیمت گوشی های سه سیم کارته

ا

تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.
موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد شدن موبایل تا به امروز ارائه شده است. در ادامه با کوک موبایل بیشتر اشنا می شوید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 59

تاریخ انتشار: چهار شنبه 3 مهر 1398 ساعت: 15:47
ادامه مطلب
نظر

هنر سفالگری را بشناسیم

ا

هنر سفالگری
می توان گفت سفالگری و ساختن ظروف با سفال و سرامیک یکی از قدیمی ترین صنایع دستی بشر است؛ گواه این ادعا نیز آثار باقی مانده از ظرفی سفالی در جنوب کشور چین است که محققان عمر آن را به حدود ۱۹ الی ۲۰ هزار سال تخمین زده اند. سوختگی های روی این ظروف بیانگر این گمانه است که آن ها از این ظروف برای پخت پز استفاده می کردند و نه برای نگهداری از مواد غذایی یا هرچیز دیگر.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 35

تاریخ انتشار: چهار شنبه 19 تير 1398 ساعت: 9:37
ادامه مطلب
نظر

پرطرفدارترین صنایع دستی ایران چیست؟

ا

صنایع دستی یکی از موارد مهمی است که در بخش صادرات یک کشور نیز می تواند تاثیرگذار باشد. ایران با تمدنی ریشه دار و کهن دارای صنایع دستی خاصی است که برای کشورهای مختلف جذاب است و از این لحاظ می تواند برای کشور ارز آوری داشته باشد. از این حیث دانستن صنایع دستی پرطرفدار صادراتی می تواند برای سرمایه گذاری و توجه بیشتر منطقی باشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 43

تاریخ انتشار: دو شنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 17:11
ادامه مطلب
نظر

وظیفه سفارت چیست؟

ا

یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: دو شنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 17:8
ادامه مطلب
نظر

هنرهای تجسمی چیست

ا

هنرهای تجسمی

هنرهای تجسمی، Visual Arts یا هنرهای بصری
به گروهی از هنرها که حس بینایی را تحریک می کنند اطلاق می شود.

قابلیت تجسم ، شکل پذیری و دیده شدن، خصوصیت بارز هنرهای تجسمی است.

نقاشی، معماری، گرافیک، طراحی، پیکرتراشی و مجسمه سازی، هنرهای تزیینی و هنرهای دستی را می توان در زمره هنرهای تجسمی قرار داد. تا قبل از قرن 19 میلادی، هنرمندانی که در این رشته ها مهارت داشتند را به عنوان هنرمند تجسمی می شناختند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 26

تاریخ انتشار: شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 12:14
ادامه مطلب
نظر

نرم افزار حسابداری اندروید چه ویژگی دارد؟

ا

 

نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد. 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 32

تاریخ انتشار: شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 12:13
ادامه مطلب
نظر

انواع هنر و شاخه های آن

ا

انواع هنر و شاخه های آن به چند دسته تقسیم می شوند:

هنر

هنرهای سنتی - هنرهای تجسمی – گرافیک – سینما - کارشناسی فرش - مرمت و احیای بنا های تاریخی - مرمت آثار تاریخی - مجسمه سازی - موزه داری – نمایش – نقاشی - نوازندگی - صنایع دستی - طراحی پارچه - طراحی صنعتی - تولید سیما - راهنمای موزه ها

تقسیم‌بندی‌های هنر متنوع است؛ یکی از آن‌ها در حالت کلی آثار هنری را به دو دستهٔ هنرهای زیبا و هنرهای کاربردی تقسیم می‌کند:




می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 76

تاریخ انتشار: شنبه 4 خرداد 1398 ساعت: 1:22
ادامه مطلب
نظر

مرسدس بنز C-Class و تعمیر آن

ا

مرسدس بنز C-Class در سال 2019 پیشرفت های تکنولوژیکی بی شماری را در سبک و سیستم گویا خود دارد . سبک جدید بدن این مدل  بدنه پایین تر، گزینه های چرخ و روشنایی همه ی LED ها، شکل ظریف آن را برجسته می کند. کابین تحسین شده ابعاد جدیدی از لذت را به ارمغان می آورد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 64

تاریخ انتشار: شنبه 4 خرداد 1398 ساعت: 1:21
ادامه مطلب
نظر

هنرهای تجسمی

ا

هنرهای تجسمی که گاه با اصطلاح هنرهای بصری یاد می‌شوند، هنرهای مبتنی بر حس بینایی مانند نقاشی، مجسمه‌سازی، طراحی، طراحی محصول، چاپ دستی، عکاسی، گرافیک، طراحی صنعتی، سرامیک، صنایع دستی (نه هنرهای سنتی)، ویدئو، فیلمسازی، معماری و طراحی داخلی است. همچنین هنرهای تجسمی شامل گروه دیگری با عنوان هنرهای کاربردی مانند طراحی صنعتی، طراحی گرافیک، طراحی مد، طراحی داخلی و هنر تزئینی]می‌شود. در حال حاضر هنرمند تجسمی به شخصی گفته می‌شود که در زمینه هنرهای زیبایا هنرهای کاربردی فعالیت دارد.[۱]


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 15

تاریخ انتشار: یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 11:43
ادامه مطلب
نظر

چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟

ا

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 14

تاریخ انتشار: یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 11:42
ادامه مطلب
نظر

آشنایی با هنر خاتم کاری

ا

هنر خاتم کاری یکی از هنر‌های دستی و از هنر‌های ظریف ایرانی با سابقه‌ای دیرینه است. خاتم ترکیبی از چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت (سه، پنج، شش، هفت، هشت یا ده ضلعی) است که با استفاده از مواد اولیه گوناگون در رنگ‌های مختلف ساخته می‌شود.
آشنایی با هنر خاتم کاری - رحل قرآن خاتم کاری شده
ستاره | سرویس فرهنگ و هنر - صنایع دستی ایران گنجینه‌ای با ارزش از تمدن، فرهنگ و هنر ایرانیان است که ذوق و هنر یک ایرانی را نشان می‌دهد. یکی از این هنر‌ها، هنر خاتم کاری است که در ادامه به معرفی این هنر و تاریخچه‌ای از آن می‌پردازیم.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 17

تاریخ انتشار: پنج شنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 15:24
ادامه مطلب
نظر

آشنایی با منبت کاری

ا


 

منبت کاری با چوب یکی از ظریف ترین صنایع دستی است که تلفیقی از هنر و حوصله هنرمندانی است که با مواد اولیه ی ارزان و ساده، محصولاتی با ارزش خلق می کنند، هنرمندانی که با چند قلم و اسکنه ای فلزی ذهنیات خود را با خطوط کوفی، نقوش اسلیمی، ختایی و گل و مرغ و ... روی چوب کنده کاری می کنند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 17

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 20:10
ادامه مطلب
نظر

اقامت ترکیه

ا

590821217-1.jpg

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

همسایگی این دو کشور ، موجب نزدیکی فرهنگها و اقلیم ها به یکدیگر شده است.  

ترکیه ششمین مقصد گردشگری جهان محسوب میشود اقتصاد این کشور روز بروز در حال رشد است و همچنین دانشگاههای این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.




می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 30

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:58
ادامه مطلب
نظر

باربيکيو چيست ؟ انواع باربيکيو

ا

sh-30.jpg

 

باربيکيو چيست ؟ به طور کلي باربيکيو ( BBQ ، Brbecue ، Barbeque يا Bar-B-Q ) از روش هاي پخت است که از قرار دارن مواد غذايي ( عمدتا گوشت بر روي حرارت يا آتش ) معمولا در فضاي باز ايجاد مي شود .

در روش باربيکيو از زغال ، چوب ، اجاق گاز برقي و گازي به عنوان منبع تامين حرارت استفاده مي شود .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 62

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:58
ادامه مطلب
نظر

اجاره آپارتمان مبله در تهران

ا

aparteman-22.jpg

 

 

اجاره آپارتمان مبله روزانه ،اجاره آپارتمان مبله در تهران با بهتريت قيمت امکانات رفاهي کامل با امنيت بالا، در سراسر تهران

اجاره آپارتمان و سوئيت هاي مبله با سالها تجربه در زمينه اجاره آپارتمان مبله در تهران با مبله غرب

اجاره آپارتمان مبله لوکس در تهران و شيک و مبله براي کوتاه مدت و يا بلند مدت ؛ اجاره آپارتمان مبله در هر نقطه از تهران که بخواهيد .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 22

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:57
ادامه مطلب
نظر

تور کیش و بلیط کیش

ا

کيش يکي از اصلي ترين مقاصد گردشگري براي مسافران داخلي در کشور ماست . روزانه بيش از چندين پرواز از شهرهاي مختلف کشورمان راهي جزيره کيش ميشوند و هزاران نفر اقدام به تهيه بليط کيش براي بازديد از اين جزيره زيبا مينمايند . 

 

اما چرا اين جزيره انقدر طرفدار دارد و اين تعداد مسافر براي تهيه بليط کيش از شهرهاي مختلف کشور اقدام مينمايند . پاسخ اين پرسش را ميتوان در زيباييهاي طبيعي و بکر اين جزيره جستجو کرد . 

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 19

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:54
ادامه مطلب
نظر

سئو ، بهینه سازی سایت

ا

سئو و بهينه سازي سايت

سئوهاما

سئو ، اکثر ترافيک وب سايت توسط موتورهاي جستجو گوگل، بينگ و ياهو به سايت ها هدايت مي شود. اگر چه شبکه هاي اجتماعي هم ميتوانند ترافيک براي سايت شما ايجاد کنند، ولي موتورهاي جستجو، روش اصلي براي هدايت ترافيک براي اکثر کاربران اينترنت هستند. سئو يکي از موثرترين روش ها براي ديده شدن در موتورهاي جستجو است. اين درست است که آيا سايت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و يا هر چيز ديگري را فراهم مي کند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 25

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:53
ادامه مطلب
نظر

صنايع دستي هنر هاي باستاني ايران

ا

يکي از سنتهاي ايران باستان، صنايع دستي است که در فرهنگ ملت حفظ شده و از نسلي به نسل بعدي منتقل مي شود. امروزه محصولات دست ساز به شدت در خارج از ايران به عنوان هنر منحصر به فرد شناخته مي شود. انواع محبوب صنايع دستي ايران شاهکارهاي واقعي هستند و هر يک از آنها تاريخ خود را دارد.

 

صنايع دستي در ايران: قلم زني

galyamzani

 

مهر و موم بر روي فلز در ايران باستان بيش از 4000 سال پيش ايجاد شده است. براي قلم زني ، اساتيد در اصل از مس استفاده مي کردند، اما در حال حاضر از مواد گرانقيمت مانند طلا و نقره استفاده مي شود. نقاشي ها بسيار منحصر به فرد و پيچيده هستند که در حقيقت قيمت محصول به واسطه کار خود به جاي مواد گرانشي تشکيل شده است. کارشناسي ارشد از الگوهاي سنتي، پرندگان، حيوانات، طبيعت، حوادث تاريخي، طرح هاي آثار معروف و تم هاي ديگر براي دکوراسيون استفاده مي کند. هر دو طراحي خود و انگيزه به تخيل و مهارت استاد بستگي دارد.

 

فرايند رسم يک تصوير بسيار پيچيده است و با پوشش يک سطح فلز با محلول رزين و گچ آغاز مي شود. با استفاده از يک ابزار خاص، کارشناسي ارشد الگوي را اجرا مي کند، پس از آن راه حل پيش از کاربرد، از بين مي رود، سطح با زغال سنگ و جلا مالش مي شود. پس از پرداخت، تصوير درخشان است.

 

صنايع دستي در ايران: گليم تکه دوزي 

git-011--2.jpg

گليم هاي عشايري و دستبافت که در سايز ها و طرح هاي مختلف بصورت بافت داري توليد شده اند ، به کارگاه قاليشويي براي ضدعفوني و تثبيت رنگ ارسال شده و پس از شستشو به کارگاه تکه دوزي منتقل مي شوند . در کارگاه گليم ها در سايز ها و ابعاد کوچکتر با الگوي مشخص برش خورده و لبه دوزي مي شوند ، و در انتها بعد از کنار هم قرار دادن تکه هاي کوچکتر ; گليم در ابعاد و طرح هاي دلخواه دوخته شده و توسط پارچه لايي چسبي اطو مي شود و مجددا لبه دوزي و آماده مصرف مي گردد .

 

 

صنايع دستي در ايران فيروزه کوبي

 

firuzekub

 

فيروزه کوبي يک نوع نسبتا جديد از صنايع دستي است، اما با يک داستان ديگر مرتبط است. کلمه "فيروز" به معني سنگ خوشبختي است و به عنوان "فيروزه اي" ترجمه مي شود. ايران مقام بهترين فيروزه ي محسوب مي شود. با توجه به افسانه ها، فيروزه استخوان کساني است که از عشق مي ميرند. سنگ خود را به عنوان يک نماد عشق و اشتياق احترام مي گذارد. سنگ در ايران گران تر از ساير کشورها است، اما فيروزه ي ايران با کيفيت عالي است.

 

فيروزه کوبي به مدت صد سال موفق به تبديل شدن به محبوب ترين صنايع دستي و کارت کسب و کار کشور است. بهترين اساتيد، آيتم هاي منحصر به فرد را با اصطلاح کوب در اصفهان ايجاد مي کنند. در بازار اصفهان، شما مي توانيد زيباترين اقلام مانند گلدان، صفحات، سيني و طلا و جواهرات فيروزه اي را پيدا کنيد. به عنوان يک ماده مس، نقره، برنز، نيکل و کاپوچينک براي تکامل فيروزه و زيبايي بخضيدن به اقلام فيروزه استفاده مي شود.

 

صنايع دستي در ايران: ميناکاري

 

minakari

 

ميناکاري يکي از قديمي ترين هنرهاي کاربردي مينا رنگي بر روي يک محصول فلزي است. سنت ميناکاري بخشي از فرهنگ ايران باستاني بيش از 5000 سال پيش بود و تا به امروز با لوکس آن آشناست. شما مي توانيد در مورد تاريخ ميناکاري و روند استفاده از مينا بيشتر بدانيد.

 

صنايع دستي در ايران: خاتم کاري

 

 

 

طرح هاي روي چوب به عنوان خاتم کاري قديمي و منحصر به فرد است. خاتم در عصر صفوي محبوبيت خود را به دست آورد و تا به امروز ايران به عنوان يکي از بهترين توليد کنندگان در خاتم کاري محسوب مي شود. در ساير کشورهاي شرقي، مراکز توليد چوب موزاييک نيز يافت مي شوند.

 

خاتم کاري براي تزئين قطعات داخلي چوبي مانند پنجره ها، درها، ميزها و صندلي ها، گلدان ها، قاب عکس ها و ساير قطعات داخلي استفاده مي شود.

منبع : نيکان تجارت هاشمي 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:51
ادامه مطلب
نظر

انواع آبنما

ا

 انواع آبنما

آبنما امروزه به عنوان يک ايده و طرح براي دکور و يا ديزايين و حتي زيبا سازي محيط استفاده مي شود و بسه به نوع مخاطب ، محل نصب و زمان کار آبنماها تنوع محصول دارند .

که اين تنوع محصولات و مدل ها شامل :

  • آبنما ميداني

می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 35

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:50
ادامه مطلب
نظر

معرفی سه برند معروف از شرکت های تولید کننده برتر در زمینه شیرآلات صنعتی و تاسیسات

ا

ايده آل صنعت

لوله ، اتصالات ، فلنج 

ايده آل صنعت

کيزايران

کارخانه توليدات صنعتي کيز ايران که عنوان اولين توليد کننده شير فلکه هاي کشويي برنجي در ايران را به خود اختصاص داده است ، در زمينه هاي توليد شير آلات ساختماني و صنعتي ، تاسيساتي و آتش نشاني فعال است که در سال 1363 در اين بنيان گاري شده است.

کيز ايران با توليد شيرآلات مختلف و متنوع و در سايز بندي هاي بسيار دقيق و متعدد مي کوشد تا در آينده شير آلات جديدي را به عرضه برساند .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 30

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:49
ادامه مطلب
نظر

لوله برق چیست؟

ا
پترو صنعت آنارام

پترو صنعت آنارام 

لوله برق چيست؟ لوله برق را مي توان به عنوان يک پوشاننده سيم هاي هادي برق، که جريان برق با ولتاژهاي متفاوت از آن عبور مي کنند، تعريف کرد. اين وسيله از آسيب ديدن هادي جريان برق و همچنين حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سيم هاي برق مي باشد. لوله هاي برق در ساختمان هاي تجاري، مسکوني، ورزشي و کارخانه ها و شرکتها و تمام سازه هايي که داراي سيم برق هستند کاربرد دارد .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:48
ادامه مطلب
نظر

نرم افزارحسابداري مناسب محاسبه عيدي کارمندان سال 98

ا

 

نرم افزار حسابداري يک برنامه کامپيوتري است که مانند ديگر نرم افزار ها ويژگي هايي دارد، که از اين ويژگي ها ميتوان به مديريت معاملات ، حساب کردن دقيق و منظم  تمامي خرج کرد ها و درآمدها، تهيه گزارش فصلي دقيق از حساب ها، بدست اوردن قيمت اصلي و يا بهاي تمام شده کالا براي کارفرمايان و افراد عادي اشاره کرد. تمام نرم افزار حسابداري  قابليت هاي خاص و يا حتي منحصر بفردي دارند که نرم افزارهاي  ديگر قادر به انجام همچنين عملياتي نباشند.
 اکثر مديران و کارمندان ، مشکل حساب کردن دقيق ماليات وارده را دارند و پيچيدگي اين مسئله مشکل ساز است و يا حتي اگر نياز به گزارش سريع از مالي شرکت يا کسب  کار خود را بخواهند نميتواند بدست اورند اما نرم افزار هاي سابداري اين مشکل را حل کرده اند.
نرم افزار حسابداري امکان اين که يک کارمند حسابدار در وقت کمتري بازده بيشتري نشان دهد را دراختيار شما ميگذارد و از هزينه هاي کلي يک مجموعه کم ميکند.
 نرم افزار حسابداري برنامه اي است که براي حسابرسي مالي هرصنف جداگانه طراحي ميشود

می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 39

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:48
ادامه مطلب
نظر

مشاور آتش نشاني براي پايان کار ساختمان

ا
 شركت مشاور آتشنشاني، به شركت هايي كه داراي اطلاعات بروز از سيستم هاي آتش نشاني ( سيستم اعلام و اطفاء حريق ) ، تجربه و سوابق گسترده در زمينه اجراي صحيح سيستم آتش نشاني باشند اتخاذ مي گردد. اين شركت ها از نظر سازمان آتش نشاني، مورد تاييد بوده و در ليست شركت هاي مورد تاييد سازمان اتش نشاني قيد مي گردند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 38

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:47
ادامه مطلب
نظر

دستگاه ها و سيستم هاي امنيتي و ساعت حضور و غياب

ا

ساعت حضور و غياب يا سيستم هاي ثبت حضور و غياب سيستم هاي طراحي شده براي ثبت ورود وو خروج کارمندان و يا افراد يک مجموعه به کار ميرود، ساعت هاي حضور و غياب تنها براي شرکت ها بکار نميرود بلکه در مجموعه ها و صنف هاي مختلف مانند باشگاه ها ، دانشگاه ها، مدارس هم بکار ميرود.دليل اصلي استفاده از دستگاه هاي حضور و غياب محاسبه و ثبت دقيق حضور کارمندان در محيط کار است و انواع ديگر اين دستگاه ها براي مکان هاي عمومي يا حتي پارکينگ ها استفاده ميشود که نرم افزار هاي متفاوتي دارند براي کاربرد هاي متفاوت مثلا نرم افزار پارکينگ، نرم افزار ورود و خروج پارکينگ ، نرم افزار باشگاهي و ...

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 42

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:46
ادامه مطلب
نظر

زندگی در گرگان ، آشنایی با گرگان

ا

 

 %D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

شهر گرگان مرکز استان گلستان است که در شمال شرقي ايران واقع شده است. اقليم طبيعي استان گلستان بسيار متنوع است و کوه، جنگل، دريا و خليج، تالاب، جلگه، دشت و بيابان را شامل ميشود.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:46
ادامه مطلب
نظر

ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین

ا

Royal-jelly.jpg

ژل رويال چيست ؟ خواص ژل رويال يا شاه انگبين ، يکي از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسيله ي غدد مغذي زنبوران کارگر در روز هاي اوليه ي زندگي ترشح مي شود ، بدين ترتيب که زنبوران عسل کارگر بين سن پنج تا دوازده روزگي مي توانند ژل رويال ترشح کنند .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 36

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:43
ادامه مطلب
نظر

(JAM Empire Trading (JET

ا

JAM Empire Trading (JET) is an Iran polymer Manufacturer, Iran polymer supplier and Iran polymer exporter which is able to supply all grades of polymers. 

For instance, JAM Empire Trading (JET) is a brilliant Iran Polypropylene PP ManufacturerIran Polypropylene PP Supplier and Iran Polypropylene PP Exporter. Having a plethora of applications in several industries, Polypropylene is a very highdemanding product. What’s more, JAM Empire Trading (JET) is also a prominent Iran Polypropylene PP Random Copolymers Manufacturer, Iran Polypropylene PP Random Copolymers Supplier and Iran Polypropylene PP Random Copolymers Exporter.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 39

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:42
ادامه مطلب
نظر

مد در تابستان 98

ا

اکسسوري چيست؟

 
 
اکسسوري را مي توان شامل کيف، ساعت، جواهرات، عينک، کمربند، شال و روسري دانست. اکسسوري ها نقش تزييني دارند که به دو دسته زنانه  و مردانه تقسيم بندي مي شوند. هر فصلي اکسسوري هاي مربوط به خود را دارد که تاثير آن در جذابيت استايل و تيپ شما بسيار عاليست. 

می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 42

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:42
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 5
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((sanitek)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف